Base Management helpt jou bij het vormgeven van een coherent marketingbeleid en de uitvoering daarvan, op basis van solide marketing advies en/of interim marketing management. Wil je de klantgerichtheid van jouw organisatie verbeteren, effectievere marketing campagnes inrichten of de marketingorganisatie herinrichten met het oog op de drastische verandering van online? Base Management kan hierin ondersteunen op een wijze die jou voor ogen staat.
Omdat elk advies traject uniek is geloven wij niet in een standaard aanpak of ‘modules’. Wel geven wij je enkele voorbeelden van mogelijke instrumenten:
een traject waarin een beeld geschetst wordt van de huidige marketing situatie, de gewenste situatie en een beknopt plan van aanpak ter verbetering.
uitgebreide of beknopte marketing analyse, optie selectie en operationalisering.
evaluatie van bestaande campagnes (lead generation, retentie, cross-sell etc.) en op basis daarvan uitwerken van eventuele alternatieve aanpak.
op basis van marketing doelstelling en veranderende omgevingsfactoren analyseren van bestaande marketingorganisatie en plan van aanpak voor mogelijke bijstelling.
scannen van bestaande CRM infrastructuur (systemen, mensen, processen) om op basis daarvan te komen tot een CRM benadering die recht doet aan de doelstellingen van de organisatie.
opzetten van (continu) klantervaring / klanttevredenheid meting en inrichten van de juiste verbeter organisatie.
definitie en beheer van een coherent marketing (verander) programma, gericht op het bereiken van concrete doelstellingen.